20 månader

Idag blir Arvid 20 månader. Det firade vi med att passa på att ge honom ett kastrull-set som vi köpte för ett tag sen men som vi sparat på till lämpligt tillfälle. Idag blev det ett bra tillfälle. Arvid blev överlycklig och sa "Wooow..." flera gånger. :o)

 Bild hämtad på Clas Ohlsons hemsida

Idag hade det varit skidtävling på skolan där Arvid går i förskola. De små barnen (däribland Arvid) hade varit åskådare och hejat på de andra barnen, och så hade de gått en tipsrunda. Frågorna var typ: "Hur låter katten?", osv... Och så fick alla medalj också, så nu har Arvid fått sin första medalj! :o)

Såg en förlossning på "Sjukhuset" ikväll, den var över på ett kick. Kul att se sånt ibland, det inger ett visst hopp. Drömma kan man ju alltid. :o) En annan kul grej när det gäller "Sjukhuset" så har jag vid ett par tillfällen sett en syster från Härja-Jämt som jobbar på ackis som funnits med i bakgrunden. Kul med lite kändisar! :o)

Idag när jag kom till förskolan så sov Arvid fortfarande. Toppenbra, jag kunde bara rulla iväg med honom och slippa stöket när han vill stanna kvar medan jag vill få med honom hem.

Det blev så jag somnade kl 21:15 även igår kväll. Får se om det går lika bra idag.

Kommentarer
Postat av: elin

Mio har också ett sådant kastrullset! Han stoppar de röda måtten i munnen och tar på sig vanten själv =) Jag hade missat att det var 20 månader, tänkte bara 1 och 8 i förrgår...

2008-03-12 @ 21:05:57
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Rebban

Arvid verkar ha lyckliga veckan! Med briotåg, kastrullset, medalj m.m. m.m. =)

2008-03-13 @ 09:22:13
Postat av: Rebban (igen)

Haha! Igår såg jag sjukhuset, och då var det en förlossning som pågick i över 2 dygn... haha! Snacka om ytterligheter.
Men hon verkade inte ha ont iallafall, alltid något.

2008-03-14 @ 08:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0