Ännu en helg till ända

Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag sovit. Jodå, jag har till och med bytt gardiner i två rum. Annars vet jag inte om det hänt så mycket. Dagen har gått ganska fort ändå. Arvid sov i över tre timmar och sen låg han nöjd och glad i sin säng ett tag till. Tittat på Byggare Bob har han velat göra idag också. :o)

Ikväll var det riktigt svårt att lägga Arvid, förmodligen för att han inte somnade förrän 22:30 igår. Hur som helst så gick jag och duschade när han fortfarande inte hade somnat. När jag hade duschat klart så var han fortfarande vaken och arg. Jag gick in och försökte lägga ner honom men det lyckades inte så bra. När jag däremot tappade hår-handduken ner i sängen så blev det annat. Det var tydligen mycket roligt och sen låg han snällt och stilla ner när jag sa godnatt. Haha, borde göra så fler gånger kanske för han har somnat nu! ;o)

I fredags var vi förresten på stan och myste. Åt på Subway och sen gick vi runt lite. Var bland annat in på Syssla och handlade för 200 kr - äntligen säger jag bara! Jag har inte alltid haft så bra fantasi när jag varit där på sistone, men i fredags släppte det. Roligt! :o) Var till barnmorskan innan stadsbesöket förresten, alla värden var bra och bebisens hjärtljud låg på allt mellan 130 o 160. Sen hämtade vi Arvid på förskolan. Han hade precis vaknat så det blev inget krångel med påklädningen. :o)

Nu ska jag fortsätta se på Wallander. Såg att Ylva Lööf är med också, hon som var manusförfattaren till Historien om en grävling som jag skrev om för nån vecka sen. Åter till filmen!

Ny magbild! image336
Vecka 24

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu börjar det hända grejer ser jag (med magen)! Håller med dig om Christer Sjögren förresten!

2008-03-16 @ 22:09:04
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0