Lördagen i ord

Igår var vi hos Ida o Johannes för att fira att Ida fyllt år. Hela familjen Lundström var där, vi åt först paj till middag och sen tårta och fika. Mums. Arvid var trött redan när vi åkte dit så vi lade honom ute i vagnen och han sov i två timmar innan middagen.

Vid 19-tiden åkte alla hem, men Andreas, Arvid och jag stannade kvar för att se melodifestivalen. Arvid var trött och vi lade honom i vagnsinsatsen inne i hallen, men se det gick inte för han kunde inte somna. Vi skulle nog ha lagt honom ute i vagnen, men det blev aldrig. Han kämpade för att hålla sig vaken, busade och pillade på saker han inte fick. Så direkt efter melodifestivalen åkte vi hem och han somnade på stört. :o)

Himla nöjd över melodifestivalvinnaren! Hoppas det går bra i Belgrad också. Skönt att Christer Sjögren inte vann... :oP

Idag vaknade vi strax efter 07 och jag var otroligt nog rättså pigg. Men sen när Arvid lade sig och sov vid 10 igen så blev jag trött. Somnade i soffan halv elva och sov i två timmar. Skönt! Arvid sover fortfarande så jag tror jag ska börja röja lite i arbetsrummet. Jag drömde nu när jag sov att Andreas hade röjt där inne så det knappt fanns en enda pinal där inne, det vore drömmen! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0