Vasaloppet

När man har barn är det oftast ingen risk att missa Vasaloppet på tv. Man är liksom ändå vaken då. Åtminstone i den dygnsrytm som Arvid har just nu. Så nu sitter Arvid och säger "Heja heja!". Han har väldigt god koll på när man ska heja och inte. Så fort han ser sport på tv:n så sätter han igång och hejar. :o)

Igår var jag in på stan för att luncha med några jobbarkompisar, en slags avtackningslunch för Frida som nyss har slutat. Jag hade längtat efter Aladdins buffé hela veckan, men så hade de ingen buffé på helgerna. Lite besviken blev jag, men det var gott ändå. Tog en köttfärstaco i pitabröd. Var fortfarande mätt vid middagstid så det blev inte mycket till middag.

På kvällen åkte Andreas för att spela på en bröllopsfest. Jag kollade på Melodifestivalen och städade. Det kändes himla bra att städa så mycket. Det är en del kvar, men det är knappast jämförbart med hur det såg ut förut.

Kom på att vi har gått in i en ny vecka så jag ska strax göra ett nytt inlägg...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vad söt han är! Han hade fått heja på mig idag också. :) Kram

2008-03-02 @ 16:20:46
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Ramona

Det va helt klart en besvikelse att de inte hade nån buffe på helgen, vi får väl gå dit en veckodag framöver. Kanske vi kan locka med rebban åxå ;)
Kram

2008-03-03 @ 10:37:14
Postat av: Rebban

BAH!!!! Skulle inte tro det... Eller iallafall väldigt tveksamt.

2008-03-04 @ 08:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0