En helg till

Fredagen spenderades hemma. Jag som hade en god förhoppning om att sova på kvällen innan matchen, misslyckades totalt. Vi började kolla på en film och sen var det match och i och med det somnade jag. Jag orkade inte hålla ögonen öppna, trots flera försök. Jag ville ju verkligen se matchen! Såg dock sista tio minutrarna, det var mitt hockey-tittande det...

Igår var vi på städdag på området här där vi bor. Trevligt var det. Vi tog på oss att olja staket och det gick ganska fort. Efter ett par timmar var det korvgrillning och fika. :o) Sen åkte vi till Rödön och åt middag och spelade en omgång Settlers. Andreas vann, jag kom sist... Var in till Ida och Johannes på vägen hem, inget barn än...

Vecka 33 har vi gått in i nu.


Kommentarer
Postat av: elin

Jag skulle absolut också somna med ishockey på tv:n =P

2008-05-18 @ 20:10:15
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0