Lång kortkurs...ehh...?

Inatt var en mycket bättre natt! Tack för det! Jag sov halvsittandes i sängen, Andreas sov nere, Johanna i vaggan och Arvid i sin säng. Jag fick inga hostattacker på hela natten, bara "vanlig" hosta. Johanna åt 01:30, 04:30 och sen ville hon upp vid 06:45 men det ville även Arvid så det blev ingen liggamning imorse ens.

Övrigt som hänt idag är att jag varit på kortkurs! Alltså kort som i göra-grattis-kort...typ. Det var inte så mycket nytt men gav mig lite inspiration i alla fall. Tappade dock all inspiration efter lunch så då var det inte lika roligt längre...vilket antiklimax med andra ord. Men skönt dock att komma iväg själv för några timmar, även fast jag kände mig väldigt lost och ensam - man är ju inte van att vara själv nu för tiden. Johanna hade inte tagit flaskan idag tyvärr (förut i veckan när vi provade fick hon i sig en hel del på flaska), men det gick ändå bra tills jag kom hem. När jag kom hem låg hon och (om än hest) surrade i babygymet.

Nu ska jag se Dansbandskampen. Måste säga att jag har tröttnat på Scotts. Larz Kristerz kan få en vecka till. Men nästa vecka är Jannez med så då ska det röstas! Såg för övrigt på Fredag hela veckan igår och de gjorde en sketch om Dansbandskampen som var himla rolig...nån fler som såg den?

Kommentarer
Postat av: Rebban

Självklart! Och jag asgarvade fast jag var ensam hemma. David H var så himla rolig!

2008-11-16 @ 12:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0