Lugnare

Nu har allt lugnat sig lite... Johanna ligger i babygymet, Andreas och Arvid ligger i soffan och myser till Bolibompa. Vissa stunder är det väldigt hektiskt... men nu är det lugnt. Skönt!

Jag har nästan ingen röst! Min förkylning har tagit den vändningen... Hostan är också kvar, men i övrigt känner jag mig piggare. Vad gäller Arvid så har han fortfarande hosta och snorar men idag har han fått tillbaka orken! Johanna verkar hosta litegrann också, men jag hoppas det stannar där. Andreas känner sig också lite tussig, men vi hoppas att det stannar där i det fallet också.

Jo vad jag glömt att skriva om är lördagen... Då åkte vi till stan på hotellfrukost på morgonen! Jättelyxigt och mysigt! Vi gick på Clarion och åt en massa gott. Så det blev lite ätardagsätande där i alla fall, fast det hade jag glömt när jag skrev om ätardag för någon dag sen. Sen skulle vi gå på stan en stund innan Andreas skulle vara på landsarkivet och spela. Men så kom han på att han hade glömt kavajen hemma så han var tvungen att åka hem på två röda... Jag gick en snabbis på stan med Johanna medan Arvid följde med Andreas i bilen. Skyndade mig till landsarkivet och tog över bilen med Arvid. Sen åkte jag och barnen till Tages för att hämta tårtbitarna till farsdagsfikat på säng. Vilket Andreas inte visste då eftersom han spelade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0