Men ååååh

...nu är sjukhuset i stan bombhotat också! Vad är det som händer?! Är folk helt galna?! Jaa...

Här rullar allt på... Arvid äter lite klent men jag är inte så matglad när jag är sjuk heller så jag förstår honom. Han får dock i sig välling och banan och mjölk så han får ju lite i magen i alla fall. Feber verkar han inte ha just nu heller, skönt. Hoppas det bara blev den där febern!

För en liten stund sen ville Arvid krama Johanna så han fick det och när de höll om varandra sa han "Ässka dej Janna". Han är så go!! :o)


Kommentarer
Postat av: Catarina

Vad söta de är era små barn! Kram Catarina

Postat av: Rebban

Alltså Arvid är ju värsta stor-killen! Jag har nog inte träffat honom sen han var hos oss på julfesten i fjol!

2008-11-18 @ 08:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0