Update

Får se om jag kommer ihåg vad som hänt sen sist...

I lördags åt vi mysmiddag - älgstek med gräddig potatisgratäng och bea. Och Trocadero till. Mmmm mmmm mmmm vad gott det var! Verkligen värt att vänta på, det var längesen vi åt så gott. Vi hyrde fyra filmer i fredags; I am legend, 27 dresses, Min brors flickvän, P.S. I love you. Enligt mitt tyckte var Min brors flickvän var bäst, I am legend har jag inte sett annat än början på. P.S I love you håller vi på att kolla på fortfarande...har inte kommit längre än till spår fem...

I söndag hade jag och Maggan loppisbord bredvid varandra på Folkan. Jag hade en massa rat att sälja. Förra gången jag hade loppisbord var för tre år sen och det jag inte fick sålt då sänkte jag priset på och försökte sälja nu. Jag var onödigt billig i vissa fall, men jag ville ju helst bli av med allt så... Jag gick 383 kr plus efter att bordshyran var betald. Det gick bättre förra gången, då gick jag 570 kr plus. Bättre lycka nästa gång.

Igår började jag mitt sunda ätande igen. Just nu är jag chokladsugen men än så länge har allt gått bra. 1½ dag avklarad utan snedsteg. Haha, det är för roligt...

Annat värt att notera: igår var det föräldramöte. Och babysång.

Efter att jag hört mig för lite på babysången (två andra mammor) så kom jag fram till att jag skulle lägga Johanna senare på kvällen (hon har lagt sig vid 20 oftast förut) med förhoppning om att hon inte skulle vilja kliva upp vid 04 eller 05 pigg och vaken... Provade igår kväll...hon somnade kl 22, vaknade nästa gång och åt kl 03! Sen kl 05 (då hann hon bara äta på ena bröstet innan hon somnade om igen) och sen 06:45 när hon tyckte att det var dags att kliva upp. Det ska bli riktigt kul att se hur kommande natt blir...

Kommentarer
Postat av: Rebban

Jag vet vart 329 finns...

Visst var den 326 du skulle ha?

2008-11-06 @ 08:49:18
Postat av: Jossan

Vad roligt att du tittat in! :)



Hoppas det fungerat bra att lägga Johanna lite senare, vi brukar vakna ungefär de tider du nämt. Fast vi somnar om på morgonen också, och sover till 9 ;)



Klart vi ses på måndag!

Trevlig helg!

2008-11-07 @ 21:13:28
URL: http://haggman.site24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0