Arvid hemma idag också

Johanna är förkyld men sover fantastiskt bra! Igår kväll somnade hon 22, vaknade nästa gång 04:30!!!! Sen somnade hon om igen och sov till 06:15 när jag fick en hostattack. Sen somnade vi typ 07:30 igen. Jag vaknade när Arvid vaknade vid 08:30 men Johanna sov till klockan var tio!

Det var tur att Johanna sov bra inatt för jag har varit uppe flera gånger till också... Vid midnatt vaknade Arvid och var ledsen och sa att han hade feber och ville ha saft. Han var varm så vi gick ner och han fick saft och även Alvedon. Sen somnade han igen. Nästa gång han vaknade var kl 05 och då ville han ha saft igen. Han kändes fortfarande varm så jag vet inte om han bara var varm efter att ha sovit eller om han verkligen hade feber. Vår febertermometer är fortfarande paj...visar error när den kommer till 38 grader. I övrigt har jag haft två hostattacker inatt....jag är urless på det här ska ni veta!! Får fortsätta sova sittande och jag tror inte att det är alldeles jättebra sömn man får då... men bättre det än ingen alls antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0