Babysim o annat

Jag tycker att det är klent med bilder i min blogg nu... Borde kanske ta lite mer kort till att börja med... Jag håller för övrigt fortfarande på med projektet framkalla-kort-från-oktober-2007-tills-nu...

I onsdags var jag på stan med mamma, handlade lite kläder bland annat. Nöjd blev jag också, otroligt nog. Annars är det alltid nåt man ångrar sig på. Igår var vi på 3-månaderskoll med Johanna och hon fick spruta. Nu vägde hon 6220 gram, ungefär lika som förra veckan då. På eftermiddagen åkte vi på babysim Johanna och jag. Lika roligt som förra gången. Hon kommer att bli en fena på att simma vår tös! :o)

Idag har Maggan och barnen varit här, hjälp vad Arvid blev glad när de kom! :o)

Johanna har efter några nätters vaknande varannan eller var tredje timme nu sovit två nätter då hon inte vaknat förrän 02:30 eller 03:00. Skönt! Sen har hon vaknat 05:30 och somnat om (otroligt nog) och sovit till åtta!!!!!!! Skööööönt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0