Egentid

Idag har jag njutit av lite egentid. Efter att Andreas klivit upp och jag sövt ner Johanna i vagnen så åkte jag SJÄLV till Furan på loppis! Skönt att bara vara själv och göra lite som man vill, även fast det inte var nån större utflykt. Loppisbesöket var överstökat ganska fort, sen åkte jag till mamma o pappa för att hjälpa dem med en grej på datorn.

När jag kom hem igen fick jag lunch och hör och häpna - Johanna hade vaknat någon gång men då hade hon tagit nappen och somnat om på stört! Jag är i chock... men vågar inte ropa 'hej' än såklart.

Hon sover fortfarande, har så gjort i snart fyra timmar nu. Tror jag ska sätta mig och pyssla lite. Eller lägga in kort i en mapp för framkallning. Vi har inte framkallat kort sen oktober förra året - hjääääälp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0