För 4 år sen såg livet ut såhär...

Lillänge Tors 28 okt 2004 21:14 Övrigt, 10 läsare totalt
Då var man 24 år och en vecka. Kul. Känner ingen större skillnad.

Idag har det varit invigning av köpcentrat i Lillänge. Jag har varit där tre gånger... Först åkte vi dit kl 08 för att gå på Onoff och köpa en liten mp3-spelare (fick lyckligtvis ta gå en var, men det var på gränsen... mycket folk...). Sen åkte vi dit vid 10 då Coop Forum öppnade, plus andra affärer men vi inriktade oss på Coop. Sen åkte vi dit efter jobbet också och då var vi in på de andra affärerna också. Jisses, mycket shoppande och mycket flum...

Träffade Håkan vid besöket kl 10, hade inte väntat mig att se honom men han var där. :o)

Imorgon åker jag till Uppsala så nu har jag laddat in en massa låtar i mp3-spelaren. Hoppas jag vill lyssna på de låtarna imorgon då... :o)

Några hockeymatcher sen sist har det hunnits hunnit med att kolla på... 3 matcher och full pott! Igår förlorade JH också så nu ligger vi bara 2 poäng efter dem (som för övrigt leder serien, Brunflo är trea). Pappa vann som ovanligast (not!) på tårtlotteriet... fast den här gången vann han på TVÅ lotter! Helt sanslöst! Men han skänkte tårtorna till laget som verkade bli glada. Tur det. :o)

Förresten verkar det vara dödandes spännande i elitseriematchen mellan Brynäs och Mora ikväll... 3-6, 4-6 och 5-6 under loppet av 2-3 minuter. Sitter å kollar online på nätet. Modo leder över Timrå med 5-1, tjoho! :o)

Usch, borde packa men har ingen lust - det är så tråkigt! Men måste väl sätta igång trots allt... orkar nog inte göra det imorgon bitti... tröttast Stina...

Nu är det fyrverkeri i Lillänge, hör det ända hit! :o)

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0