Två nätter

Mest för min egen del ska jag skriva om hur Johannas två senaste nätter varit...
Igår natt:
somnade 20, vaknade 01:30, 04:30, 05:30 och sen fick hon liggamma...
Inatt: somnande 20, vaknade 23, 03, 05... hon var inte så sugen på att sova mer sen så Andreas (som också var pigg så tidigt) klev upp med henne 05:30 och jag sov till (håll i er....) kvart över NIO!!!!!!!! Förstår ni hur skönt det var?!?!?!

Idag har vi bland annat varit ute och bytt däck. Det var min uppgift att byta på V70:n så Andreas skulle bara vara support... men det slutade med att han bytte alla fyra däck för det var så krångligt. Det tyckte även han alltså! Och skruvarna satt som berget så Andreas gjorde världens längsta hävarm och ändå var det svårt! Nästa år byter vi så jag tar Toyotan och han V70:n. :o) 

Igår klippte jag mig! Tror jag inte hade klippt mig på ett helt år så det var verkligen på tiden! Det känns jätteskönt att ha klippt av det där långa trista. Får se om det blir nån bild framöver att lägga in. Gick med mamma (som vaktade Johanna när jag klippte mig) på stan sen och handlade bland annat lite på Syssla för presentkort jag fick när jag fyllde år. När vi sen hade hämtat Arvid på förskolan så gick vi till Mommo och fikade. Det var trevligt! När vi kom hem igen hade Andreas kommit hem och gjort pannkakor, mums!

På kvällen igår såg jag of course "Bonde söker fru",
det är ju bara för roligt!

Nu måste jag rikta in mig på att sova snart...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan.

Måste bara säga att jag ler när jag läser om däckbytet.. haha.

Låter skönt att klippa sig, och så roligt att kolla på bonde öker fru. Det måste jag börja med. Nu ska jag också rikta in mig på att sova. Det är kul att läsa dig blogg. Du skriver posetivt och roligt :) Man blir glad över att läsa den :) Ha det bra / Anna- Andreas busigaste elev :)

2008-11-04 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0