Gröt och bilder

Det går lite sådär med nystarten av viktnedgången igen... Första delen av dagen brukar gå bra, men sen blir lockelsen för stor. Urk. Bäst vore väl om man stängde in mig en dag och att jag fick mat på bestämda tider, men inget godis och inga kakor o dyl. Jaja, jag får väl vara glad så länge det går bra vissa stunder under dagen i alla fall. Jag kommer nog på banan igen vad det lider...

Igår kom mamma och pappa hit med en försenad grötpresent. Johanna fick ett lektäcke som hon redan verkar gilla skarpt.
...fast just här ser hon kanske inte så jätteglad ut... :o)


Idag efter att ha lämnat Arvid fick jag och Johanna sällskap av Anna, Ella och hundarna hemöver. Trevligt med lite promenadsällskap. Sen åkte Johanna och jag till mitt jobb och hälsade på. Det var mycket trevligt och jag fick fina födelsedagspresenter i form av pysselgrejer! :o)

Sen har vi hämtat Arvid och gått hem. Det har inte hänt så mycket mer vad jag kan komma på. Jo såklart att det snöade inatt! Så nu har första snön fallit och den ligger till och med kvar fortfarande! :oO

Måste bjuda på en snygg bild från förlossningen också...den är så rolig tycker jag (fast just då tyckte jag inte det var så roligt...)

1 timme o 40 minuter innan Johanna föddes... Ser hyfsat nöjd ut med lustgasen i högsta hugg och med en akupunkturnål i pannan...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja du ser lite groggy ut ;-) Vad hon växer Johanna! Vad göder du henne med? ;-) Arvid och hon är så söta tillsammans! Kram!

2008-10-29 @ 07:18:10
URL: http://canbar.blogg.se/
Postat av: elin

Haha! Och vad stor Johanna har blivit! Vi kan väl ta en fika nångång snart, hos mig eller på stan kanske, så vi får ses nåt och även om det inte går så bra med din viktnedgång så går det garanterat bättre än för mig =)

2008-10-29 @ 14:46:43
URL: http://beautifulelin.blogg.se/
Postat av: Rebban

Vad har du i pannan undrar jag...?

2008-11-05 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0