Andreas andra lediga torsdag

Johanna verkar ha en gnällperiod varje dag, det är mellan 18-20 ungefär och inget verkar duga. Men tillslut somnar hon för natten. Bara att underhålla henne bäst det går och invänta sömnen...

Idag har vi varit på Rödön för att fixa nåt med bilen (jag vet inte riktigt vad det var). Jag försökte få Arvid att sova men det gick inte så bra, så vi gick ut och lekte istället. Arvid hittade en koja i en rönn och sen ville han prova farfars traktor.

I förmiddags var vi förresten ute på en kort promenad för att Johanna skulle somna. Fast hon hann somna innan vi hade hunnit krångla oss iväg...men det var en annan sak. Träffade Ida utanför öppna förskolan så jag följde med in en sväng när hon skulle in. Sen gick jag hem och vi satt i lekparken en stund dit Andreas och Arvid hade gått.

Fick hem en Traderavinst idag, tjoho. Johanna hade också fått paket men det måste hämtas ut på affärn så jag ska gå dit nån dag. Måste till Apoteket imorgon också för att köpa AD-droppar. Får se om jag lyckas ta med Arvid utan tjorv. Men det ska nog gå bra.

Ska se om jag kan fixa i ordning decodern nu, vi ska prova en och se hur det går.

Hoppas på att Johanna vill fortsätta sova också... låter som hon håller på att vakna till igen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ilona hade oxå en gnällperiod, de första 2 månaderna på kvällen. Men efter en timme blev hon glad och nöjd igen. Vet inte varför....men nu har det gett med sig :-). Så söta dina barn!

2008-09-12 @ 10:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0