Fredag

Imorgon ska vi kolla på en bil. Hoppas...

Idag har vi roat oss med att gå till Apoteket. Efter lunch och sömn gick vi ut och lekte i lekparken tills Andreas kom hem. Gick ner till affärn alla fyra (eller Johanna åkte...) för att hämta paket - fyra paket hade vi att hämta ut!!!! Rena rama julafton! Träffade Åke och hans pappa också, det var roligt och lite oväntat.

Ska förresten ha 311 i Platespotting nu så om nån vet nån så...

Några nätter nu har Johanna ätit med 2½-3 timmars mellanrum. Det är väl helt okej, men såklart vill man ju sova hela nätter. Men det är nog lite för mycket begärt av en 1½-månadsbebis antar jag... Det var bra när hon sov typ fem-sex timmar i sträck, men det är som bortblåst nu.

Skrev ju för nån dag sen att jag hade funderingar på en ommöblering... Den skedde och blev ganska bra. Vi ska prova ha så ett tag för att se hur det känns. Det är en ommöblering i köket i alla fall, får se om jag tar kort på den nån dag. Just nu är det för stökigt och jag är för trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0