Regn i dojjan

Det duggade lite när jag hämtade Arvid. Tur att det inte spöregnade som det gjorde ett par gånger förra veckan. Det är hål i min ena stövel och hål i min ena favvosko så jag är måttligt road när det är regn ute. Stannade i lekparken när vi gick hem och lekte lite innan vi gick hem och åt mellis.

En kvinna gick ikapp mig idag när jag gick till förskolan. Hon berättade att hon hade en dotter och var hon gick i skola, var hon hade gått i skola och var de bodde... Mycket hann hon berätta på de hundra meter som var kvar innan jag skulle vika av. Trevligt med lite promenadsällskap. Eller nåt.

I lördags kunde jag inte motstå att köpa en Johannagrej...
 Nyckelringen alltså.... inte kon...

Kommentarer
Postat av: Rebban

Nä (mjölk)kon är väl snarare en Stina-grej än Johanna-grej! moahahaha :-P

2008-09-03 @ 13:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0