Sådär ja...

Nu har jag tid en stund att skriva lite. Livet som tvåbarnsförälder är ganska välfyllt stundvis så orken räcker inte riktigt till... Johanna har dessutom fått för sig att hon ska vakna varannan timme på natten och då är man inte piggast på dagarna. Hon tar ju fortfarande inte nappen så det är till att amma tills hon somnar, inget annat tycks hjälpa.

Igår var vi på radion. Det blev bättre än jag väntat mig som tur var. Speciellt eftersom jag inte var med så mycket. :oP  Här kan man lyssna på det (15:30-16:00). Det börjar på tiden 15:45... Barnet som hörs i bakgrunden är Arvid. :o)

Lördag morgon var underbar - jag och Johanna låg i sängen till 09:40!!!!!!!!!!!!!! Snacka om att njuta! Sen var Andreas och vi ute och satte lökar och väntade på Arvid. Det är skönt att längta ibland. Speciellt när han kommer hem igen. :o)

I lördags var vi på Rödön och plockade potatis.

I måndags var Johanna och jag på babysång, det var mysigt. Ida och Axel, Anna och Ella var också där, sen var det stopp - inga fler, men det gjorde absolut inget. Får se om det är fler nästa gång. Tror Johanna gillade att vara där också för hon var intresserad av att sjunga med. :o)

Nu står det still i min gröthjärna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0