Sönderpratad ;o)

Idag skulle vi uträtta lite ärenden på stan. Lättare sagt än gjort med en liten gosse som surrar konstant och frågar saker hela tiden att vi blir smått galna. Men ändå är han världens underbaraste! ♥ Vi avbröt stadsbesöket och åkte hem för att äta lunch och sova istället. Tur vi hann med lite ändå...

Har inhandlat en babyvakt i alla fall så nu hoppas vi att den funkar bra. Just nu är den på laddning...

Vi hade jättetrevligt hos Maggan och barnen igår. Både Arvid och Johanna somnade på en gång när vi kom hem sen. :o) På kvällen somnade jag i soffan med Johanna liggandes på mig. Vaknade kl 01 av att hon började röra sig så då gick vi och lade oss "på riktigt". Jag kommer ihåg att Andreas sa att han skulle gå och lägga sig, och att jag sa att jag också skulle det, men jag somnade om ganska omgående efter att jag sagt det...

Kommentarer
Postat av: sara

Ja, jag har fått höra att trotsen borde lägga sig vid 4-års ålder :) Bara ett par år kvar med andra ord ;)

2008-09-07 @ 17:33:10
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Catarina

Ja, precis! Hon är en udnerbar läkare. Önskar att alla fick ha henne :) Vilken tur att ni haft henne både för Arvid och Johanna. Kram Catarina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0