Tröskeln

Provade en tröskel  som jag körde över flertalet gånger med vagnen och hon somnade. Den här gången ska jag dock inte hurra för tidigt...

Ikväll är Arvid hos sin momma och moffa och ska sova där, busa och mysa. :o) Andreas är på after work med jobbet. Jag och Johanna har tjejkväll med andra ord. :o) Jag har köpt godis som jag ska äta till Dobidoo - om jag inte däckat i soffan innan dess...

Vi skjutsade Andreas och Johan till stan inför after work:en och jag såg inte mindre än fyra bilar med 314!!! Synd värre eftersom jag ska ha 313...

Kommentarer
Postat av: elin

220 här då. Har tagit alla sedan 211 på en vecka nu! Brukar ju ligga ca 100 nr efter och snart är du nog "ifatt" igen.

2008-09-22 @ 12:30:57
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0