Födelsedag

Idag fyller karln min år! GRATTIS!!!!!!!

- Jaha, och hur gammal är han då?
- Han e 32.
- Men det är väl inte möjligt?!
- Näe mamma, det är det inte...

(Morrhår & ärtor för den oinvigde)

Jag har sovit ganska dåligt eftersom jag visste att jag skulle upp och fixa fika på säng hade jag tänkt. Men så väckte Johanna mig 06:10 och strax därefter ringde min väckarklocka. Så jag gjorde i ordning fika och paket och gick upp och väckte Arvid. Han var med på noterna direkt när jag berättade att pappa fyller år och att vi skulle sjunga för honom. Arvid har i flera veckors tid gått omkring och sjungit "Ja må ha läva" och gett bort paket (=diverse leksaker) hit och dit. Så nu när Andreas födelsedag närmade sig har han varit väldigt väntlös...

Andreas fick prinsesstårta, konsertbiljetter till Maia Hirasawa, en teckning som Arvid gjort och en bukett med fina tulpaner. Nu har han åkt till jobbet och vi ska göra oss klara för dagen.

Johannas tider inatt har varit 01:30, 05:00 och sen blev det morgon 06:10 då... Rätt okej faktiskt, men det hade ju kunnat vara mycket bättre - typ att hon vaknade första gången kl 07 eller nåt. :o)

Arvid vaknade förresten inatt kl 02 också och var ledsen, han kunde inte sova. Han sa att han hade ont i ena örat så antingen hade han legat tokigt på det örat eller så hade han fått öroninflammation tänkte jag. Han fick lite mer välling för det verkade vara en god möjlighet för honom att somna om igen, och sen sa jag att han skulle ligga på andra örat och då somnade han efter det. Tur!

Kommentarer
Postat av: elin

Hälsa grattis. Och att få gå på Maia Hirasawa lät inte dumt alls!

2009-04-07 @ 11:20:37
URL: http://beautifulelin.blogg.se/
Postat av: Jenny

GRATTIS ANDREAS! Hipp hipp Hurra! :D

2009-04-07 @ 15:00:06
URL: http://jennysundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0