Fredag!!

Igår kväll lade sig Arvid inte förrän kl 21 igen... Han försöker göra allt för att hålla sig vaken, dvs leka. Men jag föreslog för honom att vi skulle mysa i soffan och se Smurfarna och det nappade han på. Jag lät det vara släckt i rummet och sakta blev det mörkt även ute så då kunde han gå med på att lägga sig efter att nästa avsnitt av Smurfarna var slut. Tur! Sen såg jag Lyxfällan och efter det var det dags även för Andreas och mig att sova. Längtar tillbaka till de gamla rutinerna när Arvid lade sig strax efter 19 och man sen kunde göra i ordning Johanna för natten. Men det kommer väl tillbaka antar jag, så småningom... Or not?!

Inatt vaknade Johanna 23:30, 03:00, 04:30. Samtliga gånger har hon fått äta eftersom vi inte orkar ta itu med det här än (kanske på påsklovet). Sista gången fick hon komma till mig och liggamma och då somnade hon också men jag har ingen koll på klockan i det läget. Sen låg vi ända till kl 07! Wow!

Idag har jag klätt barnen lika, hade två likadana jackvästar med Snobben som Arvid har haft men i olika storlekar så nu kan de ha en varsin. Fast den som Arvid har börjar iofs bli för liten, men men... Var tvungen att passa på när alla kläderna var rena samtidigt och ta kort, men nu behöver de inte ha det fler gånger. :o)


Johanna är oftast en glad liten prick...



....åsså lite fler bilder.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sötnosar!

2009-04-03 @ 15:23:12
URL: http://canbar.blogg.se/
Postat av: elin

Vilka fina barn du (ni) har! Önskar att vi kunde ses lite oftare.

2009-04-03 @ 19:35:49
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0