Lördagstidningen utläst

Inatt vaknade Arvid ingenting, skönt! Jo förresten jag tror att Andreas kan ha varit in till honom en gång, men jag var rätt borta då så jag uppfattade inte riktigt. Och Andreas har sovmorgon idag så jag kan inte fråga än. Om en timme är det min tur att sova. Längtar! :o)

Johannas natt då? Hon vaknade inte förrän kl 04:15 men jag tyckte det var för tidigt att mata så jag höll ut en halvtimme så fick hon äta 04:45 alltså. Sen somnade hon om en stund, till ca 05:30 när hon tyckte det var dags att gå upp. Men det tyckte inte jag så jag höll ut till 06:00 när även Arvid ropade att han inte mådde bra och ville ha saft. Så vi tre gick ner och Arvid fick saft och sedan välling och sen dess har vi varit vakna.

Jag känner mig lite mer utsövd idag än tidigare mornar, förmodligen tack vare att jag inte var in till Arvid nåt inatt och att Johanna sov ända till 04:15. Jag är inte van detta. ;o)

Igår var det ett strålande väder! Vi tog oss iväg till Apoteket en sväng och sen ville Arvid leka i lekparken så vi gick dit och lekte lite, men sen blev han trött igen och ville gå in. Kul dock att det går åt rätt håll, att han vill leka mer och mer. Johanna somnade i spjälsängen och Arvid vilade i soffan till Musse Pigg på tv:n. Själv satte jag mig på altanen och njöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0