Nähäpp...

Inatt var det inte lika bra... Hon somnade som vanligt 19:45, men sen vaknade hon redan kl 03 och var otröstlig. Suck... Höll ut till 03:30 när hon fick äta och sen somnade hon ingen. Men hon sov bara till kl 06 så jag provade liggamma henne och det gick hon med på i en halvtimme, så kl 06:30 var det dags att kliva upp... Hoppas hon ändrar sig kommande natt! Igår kväll lade jag mig inte speciellt tidigt (som jag gjort tidigare kvällar) eftersom hon sovit så bra flera nätter nu, men det straffade sig tydligen...

Snart kommer Maggan, Åke och barnen hit, det ska bli skoj! Fast Martin är inte med så Arvid är lite besviken, men han får nog superroligt när Alva och Klara gör entré. Och ikväll ska Andreas och jag till Gamla Teatern och se Maia Hirasawa, hoppas på en bra konsert. Hon rullar på Spotify nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0