Söndagsmorgon

Igår hade vi en mycket bra dag. Många såna dagar nu känns det som. Bara bra såklart. Efter att jag sovit på förmiddagen så pysslade vi lite här hemma innan vi åkte till Lillänge och handlade. På eftermiddagen kom Johannes, Ida, Axel, Daniel o Anna hit och grillade. Väldigt trevligt hade vi. Anna och Daniel stannade kvar till strax efter midnatt och Anna och jag pysslade bland annat. Gjorde ett kort men mer orkade jag inte, hade inte så mycket fantasi kvar heller så det var inte mycket att göra åt. Men roligt var det.

Inatt vaknade Johanna kl 04:40 så då fick hon äta då, sen somnade hon om och sov till 06:00... Sen dess har hon och jag varit uppe. Eftersom vi hade gäster och jag lade mig sent så är jag inte pigg. Men lägger jag mig bara i tid ikväll så borde det nog bli bra igen.

Idag ser vi fram emot att hälsa på Maggan & Åke med barnen. Maggan och jag ska dessutom åka på loppis så det blir en extra guldkant. Såg inte Robinson igår så vi måste spela in reprisen idag och se det senare, kanske ikväll istället för att kolla på Van Veeteren eller nåt. Gillar inte Van Veeteren så jättemycket, inte så mycket som Wallander och Beck. Det brukar vara rätt okej att spela in Robinson och se det på söndagskvällen efter att båda barnen lagt sig, dvs kl 20 för då blir det inte så jättesent som om man hade börjat kolla på film kl 21... Fast bäst är ju om man ser Robinson direkt på lördagen, för shit som jag har väntat hela veckan! ;o)

Jönssonligan på tv, rätt schysst söndagsmorgon. Mys med Johanna och Jönssonligan! :o)

Kommentarer
Postat av: Rebban

Jag har gjort bort mig!! Glömde det obligatoriska MMS:et i går när vi hade jordgubbspremiär! Attans.

Jag ser fram emot Robinson nästa vecka, det såg ut att bli ett spännande avsnitt.

2009-04-26 @ 10:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0