Jaha, sen sist då??

Hoppsan, snart en vecka sen jag skrev!! :oO

Ska försöka komma på vad vi gjort sen sist....

Fredag - Mamma, jag och barnen var på Jamtli. En mycket rolig dag. Köpte med oss pizza på vägen hem. Johanna ramlade på stengolvet vid Reveljen och började blöda näsblod, stackarn!!

Lördag - Andreas skulle spela i Badhusparken, invigning av nya bokbussen. Jag och barnen hann dit till halva sista låten, typiskt. Men tur vi hann fram i alla fall. Barnen var med på bokdamm (fiskdamm...fast med böcker) och sen lekte Arvid lite i lekparken i Badhusparken innan vi gick uppöver mot stan igen. Köpte en regnmössa till Arvid. Kommer inte ihåg vad vi gjorde på kvällen.

Söndag - Andreas skulle hjälpa Daniel med taket. Jag och barnen åkte dit och hälsade på, sen åkte vi in hos Carolina, Lars och Linn och hälsade på där. Efter det åkte vi vidare till Flatnor och kollade på bygget (pappa var där) och hälsade på hos Tomas och Linda och barnen. När vi kom hem till Brunflo igen var vi en stund i lekparken innan Andreas kom hem och vi åkte på affärn + hyrde film på macken. Hyrde "En shopoholics bekännelser", lagom bra film.

Måndag - Andreas, jag och barnen var på öppna förskolan fram till lunch. Sen skulle vi till Ida, Johannes och Axel för att kolla deras altanbygge och hälsa på i största allmänhet. Jag gick förväg med Johanna i vagnen och hann gå i ca en halvtimme innan Andreas och Arvid hann ikapp oss med bilen och vi liftade resten av biten.

Tisdag - Åkte till Flatnor med mamma för att köra dit golv. Tog med korv att grilla nere vid sjön, jättemysigt. Sen vaktade mamma barnen när Andreas och jag orienterade på ÖSK. Gick bra att hitta kontrollerna men jag var jättebesviken att jag inte orkade så bra som jag gjort tidigare. Fick mat på Biskops.

Onsdag - Andreas och Johannes hjälpte Daniel med taket. Jag, Ida och barnen var på öppna förskolan.

Torsdag - Idag åkte vi till Jamtli och gick inne på muséet, på konstutställningen. Fikade innan vi åkte hem. Arvid fick ett flygplan när han och Andreas var inne på modellhobbyaffärn, så han var mycket glad. På eftermiddagen/kvällen åkte Andreas iväg och flög och sen vidare på rep. Jag och barnen åkte till mamma och pappa en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0