Orientering igen

I onsdags var jag och barnen och hälsade på mamma som skulle packa inför att åka till Göteborg. Vet inte om hon fick så mycket gjort medan vi var där, men vi åkte ju hem tillslut så. ;o) Sen kom farmor hit efter att hon slutat jobba och vaktade barnen medan Andreas och jag åkte till ÖSK och orienterade. Jag orienterade själv och det gick jättebra! Det var jätteroligt! Och jag sprang otippat mycket, chockade mig själv till och med!

Igår gick jag och barnen till förskolan för att hälsa på, Arvid ska börja igen till veckan. Efter att vi varit hemma och ätit lunch gick vi till mommo och hälsade på. Det var trevligt. Håkan kom förbi en sväng när vi var på väg att gå. Sen var vi ner på affärn innan vi gick hem igen och båda barnen somnade. Arvid har somnat på soffan varje eftermiddag i några dagar nu, sen är han jääääääättearg när han väcks... Han skriker hysteriskt, vill ingenting och är jättearg. Nån fler som känner igen detta?!?!?

Idag hämtade vi Andreas på jobbet kl 14 och åkte sedan vidare till Flatnor och målade väggarna i vårt sovrum för andra och sista gången. Och strax ska jag gå och lägga mig, läsa lite Potter...

Har varit rätt trött den här veckan
när Andreas börjat jobba igen och Johanna har bestämt sig för att det är morgon kl 05 eller 05:30.....




Johanna i hårbandet hon fick i julklapp. Det är endast andra gången hon använder det och egentligen förstår jag inte varför jag köpte det, men jag kunde inte låta bli. Och hon är ju så söt!

Johanna tycker att det är jätteroligt att klättra ner i lådor. Arvid blir överlycklig och tror att hon leker att hon sitter i en båt. Det kanske är just det hon gör och endast Arvid förstår det. :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom är ju för söta :)

2009-08-15 @ 22:47:49
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0