Slut på sommarlovet

Det gick tydligen fort över med att få sovmorgon...haha! Imorse vaknade hon kl 05:20 igen... MEN hon nöjde sig med att ligga kvar en timme till så klev vi upp 06:20. Hon låg och babblade, gnällde lite men verkade i övrigt nöjd så därför fick hon ligga kvar. Nu ligger hon och sover igen och Arvid är på förskolan - första dagen efter sommarlovet. Han var glad att vara tillbaka och en tjej hade tydligen gått och väntat på honom, sa en fröken. "Min kompis" sa hon när hon såg honom. :o)

Igår var jag och barnen på öppna förskolan från klockan tio till strax efter fyra. Mycket roligt och trevligt hade vi. Johanna överraskade lite genom att sova över två timmar ute i vagnen. Arvid målade och lekte och när Johanna hade vaknat var vi med på sångstund, lyssnade på saga, åt lunch och lekte lite till. På slutet ville Arvid cykla och fick skjutsa Johanna på en av cyklarna. :o) 


Efter middagen kom farmor och passade barnen medan Andreas och jag åkte till ÖSK och orienterade. Det var jätteroligt, precis som förra gången! Men dumt nog så strulade det sig med en kontroll för mig så det tog onödigt lång tid, men jag får väl se det som att jag fick mer motion än jag hade tänkt. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0