Sista dagen för i år

Så här på årets sista dag har jag haft det riktigt bra. Det började med att jag inatt drömde att Andreas och jag gifte oss!! Fast jag var faktiskt sur på honom i kyrkan för på slutet så var det nån kör som sjöng och då satt vi längst ner i kyrkan (don't know why...) och när de hade sjungit klart så gick bara Andreas ut från kyrkan och sa inget till mig. Han visste nämligen att hela ceremonin var slut när kören slutat sjunga, men det visste inte jag. Så han gick ut ur kyrkan själv och där satt jag kvar. Men i övrigt var det ett fint bröllop.

Nåt annat som hänt idag är att vi fick en rejäl sovmorgon!! Jag hörde Johanna först kl 08:30 men så somnade jag om igen. Sen blev vi väckta av att Arvid kom in till oss 08:45!! Oj oj vilken överraskning!! Sen låg vi i sängen alla fyra och kollade på Bolibompa (bland annat Kaspar i Nudådalen, tjoho!) ända till klockan tio (!!!) då vi klev upp. Härligt!!!

Sen kom mamma och pappa förbi med en mössa och en tidning och önskade oss gott nytt år. Nu försöker vi städa lite innan Åke och Maggan kommer. Det märks väl...eftersom jag sitter här (läs: städar icke!). Men jag ska fortsätta nu i alla fall. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0