Kallt

Igår kväll somnade Johanna kl 20:30, vaknade kl 00, 03:30 och 05:30. Sen fick hon liggamma tills vi klev upp vid 08. Arvid klev upp själv imorse, det brukar han ju inte göra - har bara hänt ett par gånger. Men strax före halv åtta kom han och sa att han ville ha nappen för han kunde inte hitta den i sängen. Så då fick han ligga i storsängen och se på barnprogram medan jag ammade klart Johanna (hon hade precis bytt sida) innan vi klev upp.

Andreas och jag såg Beck igår innan vi lade oss och vi tände aldrig några sänglampor när vi lade oss så Johanna vaknade inte. Kanske vi får göra så några nätter så hon får in nån slags rutin på att inte vakna "för tidigt", men jag vet inte...

Det är svinigt kallt idag, 22 minusgrader. Jättefint dock när solen skiner, men shit vad kallt!

Jag ringde hälsocentralen idag ang min onda tå (nageltrång som gått lite för långt). Hon tyckte dock att jag skulle avvakta lite till, badda med alsolsprit och ev boka tid hos en fotvårdssalong så kanske de kunde hjälpa till.

En av fröknarna på Arvids avdelning ska sluta, det är så tråkigt!!!!! Men det är ju sånt som händer. Hoppas det kommer någon lika bra som ny då sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0