Ny släkting!!

Idag fick barnen en ny tjej-tremänning! Jihooo! Grattis Ulf, Johanna och Tone! :o)

Det var nog mest det jag ville skriva. Det har inte hänt så mycket här idag. Jag sov ca 20 min när Johanna sov på förmiddagen, men vilade ytterligare 20 kanske. Det tog ett tag att få med sig Arvid hem från förskolan idag för han hade precis börjat lägga pussel. Men sen var han så duktig som städade undan. :o)

Vi har lekt på Arvids rum idag, spelat en cd-skiva och sjungit med (mest jag). Mamma och pappa var in en sväng efter jobbet. När Andreas kom hem tog han med en post-avi och åkte ner på ICA för att hämta ut ett paket och handla lite. Jag lagade bacon med paprika och spaghetti till middag. Anna ringde och pratade pyssel. :o)

Johanna vaknade sent efter eftermiddagsluren idag så jag vet inte riktigt när hon hade tänkt lägga sig ikväll...vi får se. Andreas har i alla fall fått i henne 1 dl välling nyss så det var bra. Vi får fortsätta med välling ett tag så hon får in tekniken för det går lite sådär nu... och gröten är ändå slut, så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0