Alla hjärtans dag och lite annat

Gårdagens natt var jag så hiskeligt trött.... Det blev ett litet bakslag för hon vaknade redan kl 00 och efter 45 minuter orkade jag inte längre så jag ammade. Sen vaknade hon kl 04 och fick amma igen. Sen kommer jag inte ihåg. Men hela familjen vaknade då Arvid klev in i sovrummet och inte ville sova mer. Efter lite mys till barnprogram så klev vi upp. Fick förresten fika på säng också av Andreas! Lovely! :o)

Åt frukost och lyssnade på Ring så spelar vi innan det blev sport på radion istället. Vid 10 gick vi ut och ner till elljusspåret för att åka pulka och fika lite. Arvid har inte fått någon ny pulka än så han använder babypulkan som det är lite bromsning på, men det är nog lika bra kom vi fram till. :o)

Jättemysigt hade vi!! På vägen hem blev Arvid jättetrött så när vi kom hem strax efter 12 så gick han och lade sig. Jag satte igång och gjorde chokladbollar och minimuffins. Mamma och pappa kom och hälsade på med lite alla hjärtans dag-presenter, tack så mycket! När de hade åkt hem gjorde vi mat. Andreas gjorde kött med klyftpotatis, jättegott var det. Jag hade gjort pannacotta som vi åt till efterrätt. Mums!

Sen blev det Melodifestivalen, popcorn och godis. Härlig ätardag! :o)

Inatt vaknade Johanna endast kl 01 och 05, härligt! Var dock asigt trött ändå, precis som nu... Hon vaknade igen kl 05:30 och då fick hon komma till mig för jag tyckte det var för tidigt att kliva upp... Arvid kom in till oss kl 06 så jag har varit vaken sedan dess. Efter lite mys i sängen så har vi nu klivit upp och Andreas har fått sovmorgon. Jag ska försöka lägga mig en stund sen idag också. Får se om vi går upp med lite frukost på säng om en stund. Fast jag vill ju att han ska få sova ostört också, så det är lite svårt att bestämma...


Johanna i alla hjärtans dag-outfit

Från utflykten till elljusspåret






Skruttarna för några dagar sen

Kommentarer
Postat av: elin

Vad mysigt ni ser ut att ha haft!

2009-02-15 @ 08:53:00
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0