Snööööö

Shit vad mycket snö det kommit den här helgen!! Så här såg Toyotan ut igår när Andreas hade skottat fram delar av den...


Och två snöbilder till...


Idag hade Arvid bara sovit 50 minuter (om ens det) på förskolan. Ändå har han varit rätt lugn i eftermiddag. Det kanske är pga förkylningen som han varit extra lugn, jag vet inte. Han har i alla fall hjälpt mig göra köttfärssås och pasta. Mycket hjälpsam liten gosse. :o)

Har förresten glömt att berätta att vi fått tillökning i akvariet! Ett gäng små guppyyngel har kommit till världen och nu väntar vi på att de ska växa på sig så de kan få komma ut ur sin glasburk som de nu finns i.

Andreas är inte hemma ikväll, trååååkigt. Jag hoppas dock att jag ska hitta lite fantasi nånstans när barnen lagt sig så jag kan sätta mig och pyssla lite. Eller så läser jag, kollar på tv eller sorterar kort. Borde ha tagit itu med korten för längesen är jag rädd...

Johanna har varit lite smågnällig på eftermiddagen. Jag har sett att det är en till tand på gång, den har inte brutit igenom än så det kanske var den som spökade igår också. Hon sov 2½ timme idag och då sov jag drygt en timme jag också. Känns dock som om jag skulle kunna sova flera dagar i sträck... Den här gången som jag är föräldraledig har jag varit extra trött känns det som. Fast det kanske beror på att jag är vaken mer på nätterna än vad jag var när jag var hemma med Arvid. Och för att det inte blir lika många promenader den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0