En onsdag

Äntligen mår jag lite bättre! Peppar peppar. Till saken hör att jag inte hostade lika mycket inatt som natten innan. Tjoho! Hoppas det blir en lika bra natt inatt, eller ännu bättre för jag hostar ju fortfarande så allra bäst vore om jag slapp hosta helt och fullt. Såklart.

Arvids tredje dag på förskolan hade varit bra. Min och Johannas dag har också varit bra. Har inte gjort så mycket. Har dock fått tillbaka matlusten och det känns väldigt bra.

Vi har fått kallelse till ortopeden för att kolla Johannas höft igen. Det såg ju bra ut sist vi kollade men vi skulle bli kallade när hon var ett halvår gammal i alla fall. Så om en dryg vecka ska vi dit och kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0