Feber...

Det blev min tur att få feber... Fick feber i fredags kväll och hade 39.2 på natten. Jag hade feber igår kväll också men inte lika hög, bara 38.5 då. Ätardag som det var igår så blev det lite av ett antiklimax eftersom jag inte var så jättehungrig över huvud taget. Brukar sällan vara det när jag är sjuk. Men vi köpte i alla fall pizza igår och handlade lite godis. Det gick ner. Eller mycket av pizzan är kvar, men godiset är väck.

Just nu är jag lite fundersam... Jag har ju lämnat in min mobil på lagning så jag går omkring med en antik Nokia som inte kan ta emot mms. Fick ett mms imorse och undrar såklart vem det är ifrån! Tänk om det är Mios lillebror som har anlänt...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0