Krax och host

Mms:et igår var mycket riktigt från Elin, de har fått sin lille bebis!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS igen!!!

För ett ögonblick igår kändes det som om min förkylning var på bättringsvägen. Men några timmar senare hade jag ändrat mig igen... Inatt hade jag 38,7 när jag tog en Alvedon. Hade då smått hostat ihjäl mig och dessutom frusit ihjäl så det var inte många glada miner från min sida. Inga glada miner alls faktiskt eftersom jag har ont i munnen av tanddragningen. Jag har fått en blåsa på insidan av käken där tanden drogs så jag har ont där pga det också. Urk.

Nåt som däremot är roligt är att Arvid var tillbaka på förskolan idag och hade haft så roligt. Han är som en ny människa! :o) Igår kväll när Andreas lade honom för natten så sa Arvid: "Imorron, Arvi leka barna". Imorse när jag plockade upp honom så sa han först som vanligt "Gå ner" och så frågade jag vad han tyckte vi skulle göra sen... "Åka fökolan!!!" sa han och sken upp! :o)

Status på mig nu är att jag är trött i ögonen, har ont i huvudet och lederna. Det kan ju inte bli annat än bättre, eller hur?!

Ätandet den här helgen har det blivit lite si och så med. Jag har nämligen ingen större matlust. Men jag vet ju att jag måste äta... Så äter gör jag, men jag ids inte göra i ordning några grönsaker. Får se vad torsdagens vägning säger. Tror inte det hänt så mycket över huvud taget, i så fall upp. Men är man sjuk så är man och det är ju inget man rår för!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig Stina!

Kram kram kram

2009-01-12 @ 20:04:25
URL: http://jennysundin.blogg.se/
Postat av: Lina

Krya på dig! Har en här hemma också som "vill leka med kompisarna" och tycker att det är jätteskoj att gå på förskolan! Det gör det så mycket lättare att lämna honom!

2009-01-12 @ 20:35:21
Postat av: Ramona

Va tråkigt att du inte blir frisk nån gång :(

du får krya på dig, Kram

2009-01-12 @ 20:36:35
Postat av: Linda

Du har fått nå fint på min sida :o) Kramis

2009-01-14 @ 09:10:01
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0