Läggdags

Idag har jag varit duktig som både bakat och pysslat med mat. Gjorde köttfärssås och spaghetti till middag och gjorde i ordning en massa olika grönsaker till. Allt för att variera sig lite. Det blir mycket grönsaker nu och jag har dessutom börjat äta broccoli utan problem - det är verkligen stort!!

Spelade en omgång Settlers ikväll igen och jag vann! Jippi! Det var en jämn omgång så det var roligt. Arvid har varit svår att lägga ikväll, tror inte han somnade förrän 21:50... Johanna somnade kl 22:00 så nu ska jag också lägga mig. Får se hur natten blir...

Och nej jag har inte ätit av äppelkakan även fast den luktade hiskeligt gott... Imorgon är det vägning på morgonen för att se vad som hänt på en vecka.

 Johanna somnade i mitt knä igår kväll när jag surfade... Trodde inte det först så jag var tvungen att ta ett kort lite diskret och försiktigt så hon inte skulle vakna ifall så var fallet...


Kommentarer
Postat av: Rebban

Vad duktig du är!

Även om jag tycker du är lite av en självplågare som bakar så goda grejer och inte äter dem...

2009-01-08 @ 08:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0