Måndag morgon

Femminuters igår kväll gick bra, hon vaknade inte förrän 00:30 och då fick hon äta för då hade hon inte ätit sen 20-tiden. Grett!!

Imorse fick Johanna komma till mig vid 05-tiden (tror jag....var lite trött...), innan det tror jag att hon åt vid 03:30. Vid 06-tiden startade hon ett bajskalas som hette duga så det var bara att kliva upp då... Jag är mindre pigg idag men hoppas att Johanna tänkte sova lite när Arvid är på förskolan så jag kan sova en stund jag också. Har hostat en hel del inatt också så jag är trött pga det också. Fast Johanna sover nu så jag kan tänka mig att det dröjer några timmar innan hon vill sova igen... En får se, en får se...

Fick väcka Arvid imorse, ååå han såg ut att ha det så mysigt där han låg och sov. Varmt och skönt. Men han är nog mest nöjd över att det är måndag så han får gå på förskolan igen. :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0