Mera update


Andreas och jag har spelat Settlers i flera dagar nu, det är så roligt! Idag gick det dock inte lika bra för mig, men bilden visar min vinnaromgång igår. Hehe.

Natten som var blev inte så bra som jag hade önskat mig. Gårdagsnatten var ju oväntat bra, men sen sprack det... Inatt ville Johanna äta kl 00, 03:30, 05 och 06. Sen fick hon komma till mig för hon vägrade somna om igen så hon fick liggamma istället tills hon somnade ändå. Arvid hade inte heller någon bra natt som vaknade 03 och 05 och inte ville sova mer. Sista gången fick han komma till oss för då vägrade han i sten (första gången somnade han om efter lite vattendrickande) och hade dessutom feber så han fick Alvedon. Somnade igen efter en timme ungefär och sen sov vi till strax efter 08. Trodde jag skulle behöva sova idag men det har gått bra.

Mycket uppdatering nu, men det får bli så... Vi köpte fiskar till akvariet härom dagen! Och lämnade in min mobil för den vägrade starta! Nu går jag omkring med fyra olika gamla telefoner och den ena är sämre än den andra. Hoppas det går fort att fixa min riktiga telefon!!

På nyårsdagen spelade förresten Andreas i Ås kyrka igen. Jag, Johanna och svärmor var där och kollade. Arvid var hos farfar och sen åt vi middag där också innan vi fick åka hem för Arvid fått feber och ville "Åka hem, sova stora sängen" och var allmänt tussig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0