Prisad

Jag har fått ett fint pris från Linda. Tack så mycket!!
 

Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggarna som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den! Ni förtjänar oxå en award för bästa MAMMABLOGGAR:

Jag väljer att endast prisa en blogg; Elins blogg, dels för att det är den jag kollar oftast (speciellt nu när vi alla väntade på Viktor) och dels för att det finns så många bra mammabloggar att det är svårt att välja ut "några".

Kommentarer
Postat av: elin

Jag tackar och bockar!

2009-01-14 @ 16:56:56
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0