Sjukhusbesök och firande

Jag glömde skriva nåt viktigt i mitt viktinlägg (haha......): Jag kom i ett par av mina gamla jeans idag!!!!!!!!!!!

Idag var vi på röntgen och ortopeden för att kolla Johannas höft. Inga problem, det såg jättefint ut. Och som vanligt träffar man så trevlig personal. Men nu ska vi inte dit nåt mer, skönt det också såklart.

Medan vi var på sjukhuset var Arvid med farfar hos farbror Anders (Andreas farbror), men ett bra tag trodde han att det var till farbror Nilsson ur Madicken som han skulle till. Han är för go, Arvid! Han hade lekt med Tommy (Anders hund) och haft roligt. :o)

Igår kväll och ikväll somnade Johanna på stört - det är sååååååååååå skönt så det är inte klokt! Gröten åt hon med glädje ikväll också, åtminstone till en början. Jag ser det som väldigt positivt. Då hade hon inte ätit sen kl 17:30 så hon kanske var tillräckligt hungrig för att få i sig gröten då. (hon åt vid 21-tiden) Någon välling provade jag aldrig.

Ikväll har jag och barnen (Andreas repade) varit hos Gunilla och fikat eftersom hon fyllt år. Ramona, Eivor och Bea var också där. Arvid verkade ha riktigt roligt och härjade med Ramona. Johanna såg mest chockad ut, även fast hon är van. Haha. Trevligt var det och gott fika fick vi.

Idag har vi firat (att Johannas höft är ok, att Johanna blir 6 månader idag, att Arvid blev 2½ för några dagar sen, att jag kom i mina jeans, att Johannas andra tand snart är uppe, osv.....det finns mycket att fira bara man vill!) genom att köpa hem mat från Subway - ååååå vad gott det var! och så köpte vi fikabröd på Edenbos också. Värsta lyxen! Mitt på blanka torsdagen!! "Mmmm mmmm mmmm" som Rebban skulle ha sagt. ;o)

Kommentarer
Postat av: Rebban

Haha! Ja precis som jag hade sagt! ;-)



Hurra för Johannas höft!

2009-01-23 @ 08:54:00
Postat av: Ramona

Ja det är ju inget tvivel om vem Arvid brås på..... Busigare barn finns nog inte.... för du och jag e ju inga barn längre :)

Men så roligt vi hade :)

2009-01-23 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0