Stadsbesök och bra natt

Idag har varit en bra dag på stan. Det är inte alltid man är på humör för att gå på stan, men idag gick det bra. Mamma, jag och Johanna åkte in efter att jag lämnat Arvid på förskolan. Skulle hämta ut min mobil, men jag skulle få en helt ny mobil, av annan modell. Men den hade lucka och det vill inte jag ha så jag sa det såklart. Han (expediten) gick iväg en sväng och kom tillbaka med en annan mobil som jag kunde få ta för den var värd lika mycket. Så den tog jag, den är nyare än den jag hade och verkar vara likvärdig. Svårt att vänja sig vid nya knappar och sådär bara, men det ska nog lösa sig. Fick dessutom en plånbok och god kebablunch av mamma. Och barnen fick fina kläder: Arvid fick en Blixten McQueentröja och Johanna en body och klänning med Katten Jansson. Tack för det!

Nåt bra hände inatt: Johanna somnade 20:30 och nästa gång hon vaknade var 03:15!!!!!! Det var längesen det hände sist!!! Hoppas såklart att det blir likadant inatt, men jag törs verkligen inte tro det. Hon åt gröt på kvällen, men jag tror knappast det beror på det för hon åt bara gröt gjord på 2 msk... Men det får nog bli gröt ikväll också. Eller välling. Får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0