Svinus kalltus

Idag har Andreas sin lediga dag. Det firade han genom att gå till tandläkaren. Jag och barnen följde med och hälsade på pappa på hans jobb under tiden. Det var roligt, Arvid fick saft och fick leka med moffas V70-bilar. :o) Sen kom Andreas och drack en kopp kaffe innan vi gick ner på Syssla och handlade lite. Efter det åkte vi hem, det var inte så lockande att strosa på stan idag när det var så hiskeligt kallt...

Fick hem ICAs personliga rabatter idag. Vilken fullträff: chips, köttbullar, vetemjöl, tvättmedel, lättdryck och nachos partypack.

Nu har Andreas och Arvid lagt sig för att sova lunch. Själv ska jag ta med mig Johanna till köket och sätta mig för att läsa tidningen.

JohannaArvid läser för fiskarna

Kommentarer
Postat av: elin

Tycker mig känna igen Johannas body...

2009-01-15 @ 15:08:17
URL: http://beautifulelin.blogg.se/
Postat av: Hanna Eriksson

Ser att ni fått igång erat akvarium, kul! En tur till Syssla, hittade du något roligt Stina?



Kram, Hanna

2009-01-17 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0