Viktcheck nr 2

Jakten på att bli av med graviditetskilona




Torsdagsvägning vecka för vecka
Vecka 1 • 72,9 kg
Vecka 2 • 70,3 kg
Vecka 3 • 69,9 kg
=                         -3,0 kg
(denna vecka          -0,4 kg)



Delmålen
Startade på 73 kg (72,9)
69,9
Belöning: Inget förutom att jag är under 70...
68 kg (halvvägs) • Belöning: Boka klipptid
65,5 kgBelöning: Boka ansiktsbehandling
63 kg (MÅLET) • Belöning: Shoppa kläder



Första delmålet är uppnått! Lite besviken blev jag först för jag hade hoppats på att ha gått ner lite mer, men sen har jag tänkt om och insett att jag ska vara glad att jag nådde första delmålet. Hade ju lika gärna kunnat väga 70,0 egentligen. Marginalerna är små.

Kommentarer
Postat av: Rebban

Hurra för Stineri! Bra jobbat!

2009-01-16 @ 08:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0