Viktcheck nr 4

Jakten på att bli av med graviditetskilona




Torsdagsvägning vecka för vecka
Vecka 1 • 72,9 kg
Vecka 2 • 70,3 kg
Vecka 3 • 69,9 kg
Vecka 4 • 69,0 kg
Vecka 5 • 69,3 kg
=                         -3,6 kg
(denna vecka          +0,3 kg)



Delmålen
Startade på 73 kg (72,9)
69,9
  • Belöning: Inget förutom att jag är under 70...
68 kg (halvvägs) • Belöning: Boka klipptid
65,5 kg  • Belöning: Boka ansiktsbehandling
63 kg (MÅLET)  • Belöning: Shoppa kläder


Gick upp 0,3 kg den här veckan.... Misstänkte att jag hade gått upp för det har inte gått så bra den här veckan (heller), men glad ändå att jag inte hade gått upp mer än jag hade gjort. Man får räkna med lite bakslag, men roligt är det inte när det hade gått så bra i början. Jaja, vi får se vartåt det här bär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0