Sovmorgon

Igår var vi på Agnes dop i Lockne kyrka, där även jag är döpt. Det var trevligt. Alexander (storebrodern) skulle hjälpa till att tända dopljuset och det gick bra, men sen tyckte han det var allra roligast att blåsa ut det igen. Arvid tyckte det var jätteroligt som hade så många barn att leka med på fikat efteråt.

Igår kväll började regnvädret som tydligen ska hålla i sig över en vecka framöver...om inte väderleksrapporterna visar annat snart igen. Det blev riktigt kallt i sovrummet för vi har haft fönstren öppna, men jag sov riktigt skönt när jag väl somnade. Vaknade av Johanna kl 06, men hon somnade om och vaknade inte förrän kl 07:26 imorse!! Andreas gick upp med henne och jag sov vidare till 09:40!! Jihoooooo!!!!!

Idag har vi städat/röjt en hel del här på nedervåningen. Vi ska städa inför Arvids födelsedag och har en hel del annat att stå i också så det kändes bra att vi fick rättså mycket röjt redan idag. Fast lätt är det inte när Arvid och Johanna är i lekartagen och helst vill riva upp allt på en gång.... ;o)


Myyyyyyys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0