Att cykla är en härlig känsla

Glömde ju igår att skriva om gårdagens stora nyhet, att Michael Jackson dött. Tänkte se en nyinsatt dokumentär på svt på kvällen, men fastnade i Four Feathers på tv4Film istället, fastän jag sett den förut. Blev en sen kväll, speciellt eftersom Johanna ju är ganska morgonpigg....idag vaknade hon 05:42... Arvid vaknade 06:45 så nu är han också vaken och tittar på Byggare Bob på video (som han valt själv...passar bra när Byggare Bob är på ExpoNorr idag!).

Arvids feber är bättre, men han hade feber igår också och inatt vid midnatt när Andreas fick i honom en hel dos Alvedon igen, bra gjort. Men mellan varven mår han bra och igår kväll var han som helt vild, hade väl mycket att tag igen då...

Igår kände vi att vi var tvungna att göra nåt, så vi gick på promenad ner på Sedins och affärn och sen köpte vi glass på Sibylla. Gött! Arvid fick ligga i sin förskolevagn så han slapp gå eller stå på ståbrädan när han inte är frisk till 100% än. En mycket mysig tur hade vi!

På eftermiddagen cyklade jag iväg till Apoteket och sen affärn. Träffade mamma och pappa som frågade om jag kunde cykla till mommo med lite handling så det gjorde jag. Det var såååå skönt att vara en stund själv och att dessutom cykla, det är lite av en frihetskänsla. Snacka om att man värdesätter annorlunda nu än för typ fem år sen eller nåt! :o)

Efter middagen åkte jag och Johanna till mamma och pappa för att kolla på lite kläder och hämta en ExpoNorrbiljett. När jag kom hem såg vi lite fotboll (surt med förlusten i straffar) och sen blev det Four Feathers.

Himla fint väder har vi haft flera dagar nu, det är så underbart!!! Men lite väl varmt kanske...om man får säga så när man äntligen fått finväder? På nätterna är det så varmt i sovrummen. Imorse kl 06 gick jag och Johanna ut för att hämta tidningen och det var riktigt skönt ute redan då! Lite svalare såklart, men skönt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Imorgon ska det motas nudister igen, är så jävla trött på dem att de inte kan hålla sig på egen strand! Grrr!

Så vill ni göra en härlig familjeutflykt så tycker jag att ni ska komma dit... :)

Stor kram!

Och hälsa Andreas att det INTE är några kvinnliga volleyspelare utan bara läskiga gubbar...

2009-06-28 @ 19:18:23
URL: http://jennysundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0