Idag skulle hon upp tidigt igen

Igår kväll fick jag för mig att baka. Hade dock inget strösocker så jag och Arvid åkte ner på affärn (Andreas var hemma med Johanna) och det var mysigt att bara åka vi två. Daniel och Anna kom förbi en sväng på kvällen också.

Imorse vaknade Johanna 05:30 igen... suck... Det enda jag kan komma på som var annorlunda igår var att hon sov 1½ timme från kl 10, sen sov hon en timme på eftermiddagen också. De tidigare dagarna har hon sovit en gång, ca 2 timmar vid 10-12. Så nu är frågan om det är dags att ändra hennes sovrutin till att sova en gång om dagen... Jag mår sååå mycket bättre av att få sova till 06:30 än en timme tidigare. Får se hur det går idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0