Ingen sömn för liten J här inte

Idag har jag, Johanna, Ida och Axel varit på stan. Åt jättegod lunch på Volos, lasagne. Johanna och Axel blev som galna i brödet, det är små mackmonster vi har.

Johanna är lite tjurig och kan inte sova. Har provat två gånger på eftermiddagen men nu hoppas jag att jag står ut och hon får vara vaken fram till läggdags...är ju tre timmar kvar dit... Jag har varit på stan två dagar i rad och hon har sovit i vagnen då så hon kanske har fått för sig att det är så det ska vara nu?!?

Igår följde som sagt Maggan och barnen med och hämtade Arvid på förskolan. Arvid blev mycket glatt överraskad och tyckte det var jättekul när barnen lekte med hans leksaker sen här hemma. På kvällen kom Ida, Johannes och Axel hit en sväng.

Igår lade sig Johanna kl 20 som vanligt. Andreas och jag kollade på absolut sista Cityakuten och jag grät förstås, mest när det handlade om det gamla paret. Inatt vaknade Johanna kl 04:50 och var ledsen. Efter en stund gick jag dit och då hade hon bajsat. Andreas gick ner och fixade det och sen lade han henne igen och hon somnade om. Sen sov hon till 07:15!!!!!!!

Dags för lite middag nu, tacosrester från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0